Pages

Friday, April 29, 2011

++ OOOoo nak tipu aku ek ++

Alkisahnye ari selasa aritu mokcik ni pegi le kat shah alam nun..nak membeli mesin basuh.. eecehhh bukan ape..udoh dua minggu rosak.. x bleh spin.. sadis betul kene perah kain ...dah le musim ujan...
mesin basuh ni mokcik da survey minggu sebelumnye . cap TOSHIBA.. manual. tanak da beli yg auto..asyik rosak jek. 

mmg ku belek2 regenye ..satu rm888 satu lagi rm488 satu hak besor sket..satu lagi kecik sket. pastu minggu ni pegi tinggai satu jenis jek.. rege rm588 plak..uik kalo mata aku tak rabun lagi ..mmg sah tu la yang aku tgk mgg lepas... eii x bleh jadi ni.. tanye le tokeh kedai..ni bukan rege 488 ke? tokeh pun ckp...ayooo tak dapat maa 488 ini mahai punye... u salah tengok kot... ......eeiii takde ..takde..mmg betui yg aku tgk tu

tak bleh kurang ke tokeh? i kasi u rm500 la... kata tokeh.  ayooo mana bleh.. aritu i tgk mmg 488. kalo tau baik i amek gambo aritu.. tokeh pun tambah lagi.. takbleh.. tarak untung..
pastu tokeh lagi satu menyampuk.. takpa la ..takpa... i kasi u rm450 la.  Haa???? tadi kata tak pulang modal.. tiba2 kasi rm450 plak.. takbleh jadi..tanye lagi... tetibe...eh i kasi u rm480.

Lorr mangkuk hayun punye tokeh..giler ke ape. kejap naik kejap turun. siap cakap aku tgk mgg lepas tu model lain..cap akira pulok.  terus asben nyampuk...aiyyoo tokeh..i tau baca la... T.O.S.H.I.B.A..toshiba.. bukan  Akira. bongok.. last2 mokcik kata jom le balik..diorg ni cakap macam keling..tak kuasa aku nak layan...

Elok jek nak kuar dari kedai.. tokeh tu pun kejor le kitorg balik.. takpa la ..takpa la..berapa u punye budget.. kalo u mau byr cash senang celita... oiii tokeh bongok..ko ingat aku kokak sgt ke.. setakat toshiba manual tu x heran la. aku pun terus sergah dia..MMG LE NAK BYR CASH. terus tokeh bagi rege rm460..aku buat muncung panjang sket..terus rm450...huiii mmg bebal la kedai ni..tp nak membuktikan aku ni bwk duit .. terus beli

HAAAAAAAAA pengajarannye..kalo korang nampok barang2 yg korang berkenan nak beli..tapi nak survey dulu..ape kata korang tangkap gambo dia dulu...

2 comments:

luckylizan said...

kan da kena bongok .. hihi

Mama_Fatin said...

hahahah kalo u dgr tokeh tu ckp pun mesti sakit ati.. ckp cam keling..geram tul