Pages

Wednesday, August 24, 2011

++ 2..3 ... citer sengal di bulan ramadhan eheksss ++

citer 1.....
di pagi2 ramadhan yg sejuk ...langit yg gulap nak ujan...tetibe jeng jeng jeng.. masuk le hamba Allah ni...dah le x bagi salam ..tetibe terus tanye...ada org anto pos laju ke sini..nape pulang kan balik... aikkk...bila? bila? nama sape? courier tu kata nama aku plak tuh.. haish.. bila nihhh..ingat balik..ingat balikk... Hamba Allah tu terus membebel2.. nape pulangkan balik..nape tak tanye dulu... pong pang pong pang.. tau dak org tu nak pulangkan balik kesinun.. terpaksa kitorg amek kat situ..

ttetiba..TINGGGG!!! teringat...woo ni surat aritu... lorr da nama tu takde kat sini..kat unit2 len pun takde.. dan telah dinasihatkan oleh senior2 kat sini..pulangkan jek.. mr courier tu pun sendiri mintak balik surat tu..katanya bior dia bwk balik jek.. & sblm balik courier tu tanye nama aku..utk reference katanya...lenkali aku bagi nama GM hhaaa hahaha baru padan muke
hmmm malas nak berjawab..lantok enko le pompuan..rupe2nye..nama tu nama anak dia...

HALLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOO dont assume that i should know all your family member.. mak bapak tok nenek sumer nak taruk alamat sini... budusss sungguh rupenye..dah tau nak terima courier ..taruk plak nama suku sakat dia... bagitau le awal2 ..boleh le kita bersedia.

alaa takat tu pun nak bising ..ape ke jadahnye... ada aku kesah... lantok ko la... aku tanye member sebelah ..ko kenal ke anak dia.. NTOHHHHHHHHHHHH... sumer org pun tak tau nama anak dia... yuuuuuhHUUUUUUUUUUUU ko bukan GM pun ..setakat nonnnnn tu... blah la
..terus pasal tu x tegor...ehek2..tak kose mak nak layan nyah...

dari situ dah dpt baca sikit2.. u give such a badddddddd impression to the new staff.. and it will streghten the rumors that tell me u are such a jerk..

hmmm pepagi da kurang pahaala aku hehehe

4 comments:

NM02 said...

sabar wak...

"_^

AesyaZealous said...

ngeh3..sabo jelaa

Mama_Fatin said...

huhu tu le..sabor..sabor.. cam nama arwah atok kite.. hj sabor

raziah said...

haha... terbaca citer ni ... memang sengal giler ... bajet glamour giler la tuh ... huh! bikin panas je ...