Pages

Monday, February 14, 2011

++ Make up your entry contest ++

Owh..i love this blog Wansteddy  & Wansteddy studio .. shantek kemain .. dengan doll yang mata bulat2 besar tu eeeiii geram...oh..jgn lupe juge yanttz-yeem..penaja bersamanye itu.  memula nak masuk contest ni..pastu cam susah jek..cam malas plak..pastu pikir lagi nak masuk ke tak nak masuk ke tak
 
Hmm okeh la.. tarikh pun da nak tutup.. masuk jek le..oleh kerana tema kaler pink..make sumer entry contest ni kaler PINK ek..bior berpinor mata organizer ekekeke...
suke ke aku dgn warna PINK..????????????
eishhh suke le juge.. tapi untuk kakak atin..mmg sejak lahirnye sampai le skrg sumer baju kaler pink..ihiihihi..takde warna len ke..................... bese le bebudak..comei kan pk kaler pink. byk sgt ke brg2 atin kaler pink..
hmmm ni le diantaranye: 




 tu hak kakak atin.. mama plak camne...uihhh mama pun ade gak..  umah kitorg pun kaler pink
wa  cakap lu....hehehehehe langsir pun sama.. tu nampak pokok bunge kertas pun kaler pink

pe lagi kaler pink ek.. pikior lagi..pikiior lagi..takat ni itu jek yg teman bleh pikior
oh ye...tak lupe juge..kitorg penah organize PINK Secretary day dengan jayanye...huhuhu

ok lah.. tu jek la..over plak letak byk2 gambo ni ekekekek
-ENjoY da PINK -

3 comments:

::sarah:: said...

wish u luck to00..=)

Wansteddy Tales said...

Comel kisah ni ^^
Trimas sudi join, bagi masa kat Wan n Yantz buat keputusan pemenang ye :D

Mama_Fatin said...

tenkiu..tenkiu