Pages

Friday, December 30, 2011

Mi udang besaq

haa sape tgk gambo udang besaq ni kat fb teman semalam.. uiih misti meleleh ayaq liuq.
selama dok lalu lalang kat sek 7 tu.. tak penah plak sesape citer ke.. kabo ke pasal mi udang besaq kat situ.  Sampai le org opis ni heboh citer.

esoknye seawal2 tengahari kitorg g serbu ... rupenye restoran tu nama restoren mi ketam.  specialty nye ketam & udang yg besor. sesape yg tau restoran nasi arab kat sek 7 tu.. kedai ni betul2 kat atas dia..kena naik tangga ke atas.. takpun parking jek kat atas..terus masuk kedai..signboard warna merah gitu

nak tgk besor mana..ha tgk ni


mi yang dia jual mee kari.. nasi pun ado..tp lauknye ketam n udang jek le.. dok tgk2 keliling..uishh jalan-jalan cari makan pun penah sampai.. esh esh esh..nape x pasan ek?? ada keratan majalah n surat kabor lagi.

Kedai dia comel jek..kusi meja pun kecik molek..kalo nak dtg ramai2 tu.. kene tgk time gak kot.
Mee kari udang dia sodappppppppppppppppp....nnti nak try mee kari ketam plak hohohoho

Udang dia akan timbang sekor2..sblm masak..so udang pilih sendiri.. tp rasa2nye sama besor jek kot.. 100g = rm7.00 utk udang saje.

cuba le kome try... terasa2 lagi udang besau tu hihihi

2 comments:

Qaseh said...

besaq giler penuh dlm mangkuk tu sampai mee pun dah tak nampak...

kat mana ni...nak pergi serbu jugak lah..

Mama_Fatin said...

ha pegi le serbu..kat seksyen 7 shah alam. belakang stesyen minyak shell. kalo tau restoren nasi arab kat seksyen 7 tu..haaa satu tempat le tuh..