Pages

Wednesday, May 26, 2010

++ Surat PENGHARGAAN dari SYABAS ++

waaahhh ape yang telah aku lakukan sampai dapat surat dari SYABAS.. memula dengor terkejut gak. asben call semalam dari umah.

asben: awak dapat surat dari SYABAS
aku: aaa surat dari syabas..pasal ape..kene saman ke??
asben: tak... ni surat penghargaan.
aku: haaa???? surat penghargaan?? uit lawak betul.. pekehalnye plak
asben: ala ..aritu kan awak ada report paip air pecah ... sbb tu le..
aku: ooooo ye ke..huhuhu bleh le kite frame gamaknye surat tu... hahahhaha
 
koje dah dekat nak 10 tahun koje..tak penah dpt surat penghargaan tetibe sbb report
paip air bocor dpt lak surat penghargaan... Mekaceh le SYABAS..
tapi sebenornye yang bocor tu depan umah aku..mesti le aku repot kekekeke

nak juga cakap SYABAS kat kompeni SYABAS ni sbb lepas aku call report paip air bocor tu.. terus
kontraktor dia kata nak dtg tengok. Elok aku balik dari keje babysitter aku ckp dah settle..diorg dah
siap buat koje2 diorg...

tpi sebenor asben kite yg patut dpt surat tu..sbb dia yang nampak dan dia yang paksa aku call
syabas soh report kihkihkih..

** PERCAYA tak sampai arini aku tak baca lagi surat tu hahahahaha

0 comments: