Pages

Thursday, May 20, 2010

++ TeponKu buat Hal Lagi ++

Masuk kali ni entah kali ke berapa le gamaknye henggpon aku ni rosak. Sejak semalam takde bunyi. incoming / outgoing call boleh cuma ringging tonenye dah takde.. seingat2 aku..takde le plak budak2 ni rendam dlm  air ke. baling kat dinding ke.. sedor2 takde bunyik je..

Ishhhh naseb bek tepon muroh..kalo de duit lebey mau le sambo tepon satu.. last beli tepon yg canggih2 pun masa blum kawen dulu..pastu tak kuasa nak beli mahai2..kang tak sampai dua bulan rege da turun giler..kene pulak ultramen gaia tu kalo ngamuk abes le dibalingnye huhuhu

kalo beli blueberry tu..ok ke ek.. tgk betul betul ejaan dia BLUEBERRY bukan BLACKBERRY...ngeh ngeh ngeh.. bukan pe ..muroh sket..lagipun produk buatan Malaysia kan... bila lagi nak sokong produk negara sendiri..



rege pun murah. kalo rosak pun nak repair senang kot. sbb buat kat sini kan..
nanti le bebile senang nak g survey le

2 comments:

Hidaya a.k.a IbuBalqis said...

alahaiiiiiii..mentang2 ler BONUS baru masuk 19hb kelmarin..tepon rosak ler...kt jerk ler nk grab tepon baru..abih cite..ahaha.

Mama_Fatin said...

muahahhahahaha